Úřad vlády nově přechází na doménu vlada.gov.cz. Více informací

Aktuálně

4. 8. 2008 10:41

Ministerstvo kultury ruší avizovanou zakázku, současně vypisuje novou

V důsledku administrativní chyby ruší Odbor umění a knihoven Ministerstva kultury podlimitní veřejnou zakázku vyhlášenou dne 17. července 2008 na služby spojené s organizačním a technickým zabezpečením konference Fórum pro kreativní Evropu v rámci českého předsednictví v EU.

Zároveň však Odbor umění a knihoven vypisuje novou veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž zadávací dokumentaci přikládáme. Ke změně dochází pouze v druhu veřejné zakázky, předmět zakázky se oproti původní zakázce nemění, pouze došlo k upřesnění některých bodů. 



VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK 

Ministerstvo kultury, odbor umění a knihoven, jako zadavatel, v souladu s ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a Příkazem ministra kultury č. 29/2007, kterým se vydává Směrnice o postupu při zadávání veřejných zakázek a o tvorbě a evidenci smluv, vyzývá k předložení nabídek na veřejnou zakázku malého rozsahu na služby spojené s organizačním a technickým zabezpečením konference Fórum pro kreativní Evropu v rámci českého předsednictví v EU, které se bude konat ve dnech 26.-27. března 2009 v Kongresovém centru Praha, a současně vyhlašuje následující podmínky pro jejich podání: 

Název podlimitní zakázky:

KONFERENCE FÓRUM PRO KREATIVNÍ EVROPU

Místo plnění zakázky: Kongresové centrum Praha, Praha

Doba plnění zakázky: 25. – 27. března 2009

Zadavatel: Česká republika - Ministerstvo kultury

Sídlo zadavatele: Maltézské náměstí 471/1, 118 11 Praha 1

IČO: 00023671

DIČ: CZ00023671

Číslo účtu: 3424-001/0710

Ministerstvo kultury není plátcem DPH.

Osoba oprávněná jednat za zadavatele: PaedDr. František Zborník, ředitel odboru umění a knihoven

Kontaktní osoba:

Mgr. Kateřina Vojkůvková, referentka odboru umění a knihoven

Telefon: 257 085 219

Fax: 257 085 868

E-mail: katerina.vojkuvkova@mkcr.cz 


1. PŘEDMĚT ZAKÁZKY

Cílem zakázky je organizační zabezpečení konference Fórum pro kreativní Evropu konané v rámci českého předsednictví ČR v EU ve dnech 26.-27. března 2009 v Praze. Celkový počet účastníků konference bud 360 osob. Program zasedání je uveden v příloze této výzvy. Organizační a technické zabezpečení zasedání zahrnuje:

A) UBYTOVÁNÍ

Zajištění ubytovacích kapacit pro 120 zahraničních účastníků konference ve čtyř a tříhvězdičkových hotelech (časová dostupnost Kongresového centra Praha do 25 min.)

B) DOPRAVA

Zajištění transferů pro účastníky konference z letiště do hotelu (středa, cca 150-200 osob) a z hotelu na letiště (pátek, cca 200-250 osob), doprava z hotelu na doprovodný kulturní program se slavnostní večeří a zpět (středa večer – 200 osob, čtvrtek večer – 360 osob), doprava hotel – KCP - hotel (čtvrtek ráno, večer, pátek ráno, večer, 120 osob).

C) DOPROVODNÝ PROGRAM KONFERENCE

Kompletní zajištění středečního večerního programu – návrh na umístění do vhodného prostoru, návrh na doprovodný kulturní program, raut pro 200 osob.

Kompletní zajištění čtvrtečního večerního programu – návrh na umístění do vhodného prostoru, návrh na doprovodný kulturní program, raut pro 360 osob.

D) ADMINISTRATIVNĚ-TECHNICKÉ SLUŽBY

Grafický návrh a výroba pozvánek na konferenci (200) a středeční společenskou akci v rámci programu (200 pozvánek).

Grafický návrh a výroba oficiální verze programu (cca 400 ks) v rozsahu 50 stran.

Grafický návrh loga konference.

Zajištění distribuce pracovních předmětů pro účastníky delegace (pracovní tašky, desky, papíry apod).

Pozn. při grafických návrzích je nutno dodržovat pravidla využití loga českého předsednictví.

E) MEDIÁLNÍ SERVIS

Návrh zajištění mediální prezentace konference – získání případného mediálního partnera, tiskové konference před a po konferenci, tiskové zprávy a další informace o přípravě a průběhu konference standardními žurnalistickými postupy (např. rozhovory).

Zajištění foto dokumentace akce. Zajištění webstreamingu na internetových stránkách konference a archivace videozáznamu.

Vytvoření webových stránek pro konferenci.

F) PERSONÁLNÍ ZAJIŠTĚNÍ

Zajištění infodesk v hotelu a v konferenčním centru.

Všechny akce v rámci programu budou personálně zajištěny. Personál bude jazykově vybaven (znalost angličtiny).

G) DALŠÍ

Zastupování Ministerstva kultury při jednání s konferenčním centrem (Kongresové centrum Praha), s cateringovou firmou zajišťující občerstvení v prostorách KCP , s tlumočnickou agenturou zajišťující tlumočení během konference, s agenturou zajišťující ubytování. 



Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 1 999 999 Kč bez DPH 
Více informací naleznete na stránkách Ministerstva kultury ČR.

vytisknout   e-mailem   Facebook   síť X

Fotogalerie [F] fotogalerie