Úřad vlády nově přechází na doménu vlada.gov.cz. Více informací

Archiv dotačních řízení

18. 12. 2007 13:41

Dotační řízení - vyúčtování dotací na projekty protidrogové politiky v roce 2007

Formuláře pro příjemce dotací.

UPOZORNĚNÍ
Dne 2. 1. 2008 a 3. 1. 2008 došlo ke změnám v tabulkách vyúčtování z důvodu jejich upřesnění.

Metodický pokyn pro vyúčtování dotací poskytnutých Úřadem vlády ČR a finančního vypořádání účelových neinvestičních dotací ze státního rozpočtu na realizaci projektů protidrogové politiky na rok 2007

Vážení příjemci dotací,

usnesením vlády ze dne 13. 10. 2003 č. 1020 bylo schváleno poskytování dotací Úřadem vlády České republiky na realizaci projektů protidrogové politiky na základě dotačního řízení Rady vlády pro koordinaci protidrogové politiky (RVKPP). Jako podklad pro řádné zajištění dotačního řízení na rok 2008 Úřad vlády České republiky a RVKPP vyžadují od příjemců dotací následující dokumenty:

- doklady o bezdlužnosti příjemce dotací vystavené nejpozději ke dni vyúčtování dotace za rok 2007 získané od místně příslušného finančního úřadu, oblastní správy sociálního zabezpečení, Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP; vyžaduje se vždy) a ostatních zdravotních pojišťoven, pokud jsou zaměstnanci pojištěni u jiných pojišťoven než VZP – doporučujeme zajistit v průběhu první poloviny ledna 2008 (podává se za celou organizaci, nikoliv za každý projekt),

- závěrečnou zprávu o realizaci projektu protidrogové politiky v roce 2007 (podává se za každý projekt zvlášť),

- vyúčtování účelové neinvestiční dotace za rok 2007 poskytnuté ze státního rozpočtu - 3 tabulky vyúčtování za rok 2007 (podává se za každý projekt zvlášť),

- finanční vypořádání účelových neinvestičních dotací ze státního rozpočtu na realizaci protidrogové politiky v souladu s vyhláškou MF ČR č. 551/2004 Sb. - příloha č. 7 (část A, část C) poskytnutých Úřadem vlády České republiky jednotlivému příjemci dotací (podává se za celou organizaci, nikoliv za každý projekt),

- doklad o převodu vratek nevyčerpaných finančních prostředků státního rozpočtu na účet poskytovatele neinvestičních dotací účelově určených na realizaci protidrogové politiky v roce 2007, pokud vracíte část poskytnuté dotace zpět do státního rozpočtu (podává se za každý projekt zvlášť),

- prohlášení příjemce dotace RVKPP za rok 2007 (podává se za celou organizaci, nikoliv za každý projekt).

V rámci zachování plynulého průběhu dotačního řízení a včasného vyplácení dotací RVKPP na rok 2008 žádáme o zaslání všech požadovaných dokumentů ve dvou vyhotoveních (originály nebo úředně ověřené kopie) na adresu Úřadu vlády České republiky, nábřeží Edvarda Beneše 4, 118 01 Praha 1 - Malá Strana, v termínu do 31. ledna 2008, rozhodující je razítko podací pošty nebo podatelny Úřadu vlády ČR v případě osobního doručení.

Závěrečnou zprávu o realizaci projektu protidrogové politiky v roce 2007, vyúčtování dotace za rok 2007 (3 tabulky) a finanční vypořádání neinvestičních dotací ze státního rozpočtu za rok 2007 v souladu s vyhláškou č. 551/2004 Sb. - příloha č. 7 (2 tabulky – část A a část C) zašlete rovněž v elektronické podobě do 31. 1. 2008 na adresu: vesely.lukas@vlada.cz.

Pro finanční vypořádání vztahů se státním rozpočtem použijí příjemci dotací – příspěvkové organizace zřízené obcemi nebo kraji - rovněž přílohu č. 7 vyhlášky č. 551/2004 Sb., a to oddíl určený pro „ostatní neziskové a podobné organizace“. Kraje i obce vypořádají své vztahy se státním rozpočtem prostřednictvím příloh vyhlášky č. 551/2004 Sb., příslušných pro kraje a obce.

Nevyčerpané finanční prostředky státní dotace poskytnuté v roce 2007 převeďte, prosím, nejpozději do 31.1. 2008 na účet poskytovatele dotace č. 6015-4320001/0710. Doklad o převodu vratek nevyčerpaných finančních prostředků státního rozpočtu zašlete na výše uvedenou adresu rovněž nejpozději do 31. 1. 2008. Nezapomeňte připojit variabilní symbol zobrazený na příslušných rozhodnutích o poskytnutí dotace.

Pokyny:

1. Ve vyúčtování dotace RVKPP za rok 2007 vyplňujte pouze modrá pole. Nevyplňujte ani jinak needitujte položky v zelených polích, potřebné kalkulace proběhnou automaticky.

2. Pokud jste žádali o změnu struktury čerpání dotace, přiložte kopii souhlasu s touto změnou vydaný sekretariátem RVKPP.

3. Ve finančním vypořádání vztahů se státním rozpočtem se uvádějí všechny projekty za celou organizaci (nikoliv jeden projekt v jedné tabulce).

4. Zasílejte pouze originály nebo úředně ověřené kopie (s výjimkou souhlasu se změnou struktury čerpání dotace).

5. V případě vratky uvádějte variabilní symbol z Vašeho rozhodnutí při bankovní transakci.

6. Veškeré Vámi vyhotovené dokumenty musí být podepsány statutárním orgánem.

7. Zasílejte, prosím, všechny dokumenty najednou (u většího počtu projektů vyhotovte příslušný seznam).

S případnými dotazy ohledně vyúčtování dotací za rok 2007 a finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem za rok 2007 se obracejte na Ing. Lukáše Veselého (tel.: 296 153 104) nebo na sekretariát RVKPP (tel.: 296 153 222).

Stručné poznámky k tabulkám vyúčtování:

Tab. 1
- číslo projektu (D2) se automaticky nakopíruje do ostatních tabulek,
- do světle modrých polí vyplňujte požadované částky,
- vratka se vypočítá automaticky.

Tab. 2
- buňky RVKPP (B4 a C4) se automaticky vyplní dle tabulky 1, ostatní světlomodrá pole je třeba vyplnit,
- byla připravena i automatická kontrola výše spoluúčasti RVKPP a dalších státních institucí, zobrazuje se červeně, pokud překročí 70 % (C26 a C27),

Tab. 3
- všechna světle modrá pole je třeba vyplnit,
- komentář není povinný, uveďte pouze, kde považujete za nutné (např. jiné ostatní služby apod.).

Datum zveřejnění: 18.12.2007 ve 13:41 hodin.
Aktualizace: 2. 1. 2008 v 16:37 hodin (aktualizována tab. 1, 2, 3).
Poslední aktualizace: 3. 1. 2008 ve 12:14 hodin (aktualizován metodický pokyn a tab. 1, 2, 3).

vytisknout   e-mailem   Facebook   síť X