Aktuálně
12. 11. 2009 13:23
Kampaň získala ocenění
Ministr dopravy Gustáv Slanečka včera osobně převzal cenu za bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy Nemyslíš, zaplatíš!, která získala první místo v soutěži reklamních kampaní EFFIE 2009 v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing.Kampaň zrealizovala agentura Euro RSCG. Podle poroty měla tato kampaň vliv na snižování počtu mrtvých na silnicích v roce 2008, kdy při dopravních nehodách zemřelo v Česku celkem 992 osob. Jedná se o druhý nejnižší počet od roku 1990.
Bezpečnostní kampaň nemyslíš, zaplatíš! Získala již v minulosti řadu ocenění od odborníků na reklamu a komunikaci. V letošním ročníku udílení cen EFFIE se dělí o první místo společně s kampaní Skutečná pomoc organizace Člověk v tísni.
Ministr Slanečka k tomu uvedl: „Jsem rád, že kampaň nejen dostává tuto krásnou cenu, ale kromě toho i funguje - mluví se o ní, lidé nám na ministerstvo píší, že už nikdy nezapomenou připoutat dítě do sedačky nebo zapnout pás sobě. A hlavně klesá počet smrtelných zranění při dopravních nehodách. Neumíme říci, že je to jen díky kampani, ale není pochyby o tom, že na tom má obrovský podíl."
Českou EFFIE pořádá na základě americké licence AKA, která sdružuje 71 největších komunikačních agentur, jež realizují zhruba 85 procent z 28 miliard korun obratu na tuzemském trhu.