Poskytnuté informace na žádost v roce 2012 - 2020
20. 5. 202214:04
Informace týkající se Úřadu vlády ČR
Žádost o poskytnutí informací týkajících se personálních změn na Úřadu vlády ČR
Vážený pane,
Úřad vlády České republiky (dále jen „Úřad vlády“) obdržel dne 21. dubna 2022 Vaši elektronickou žádost s odkazem na zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, kterou jste formuloval následovně:
„1) Kolik a jaké odbory Úřadu vlády od 17. prosince 2021 do současnosti změnily svého vedoucího pracovníka?
2) K jakým personálním změnám došlo od 17. prosince 2021 do současnosti na pozicích ředitelů/vedoucích sekcí?“
V reakci na otázku č. 1 Vaší žádosti si dovoluji sdělit, že v období ode dne 17. prosince 2021 do dne 21. dubna 2022 (tj. den podání žádosti) změnil vedoucího pracovníka jeden odbor Úřadu vlády - Odbor komunikace.
K otázce č. 2 Vaší žádosti si dovoluji uvést, že na pozicích ředitelů/vedoucích sekcí, tedy v případě Úřadu vlády náměstků pro řízení sekcí, došlo ode dne 17. prosince 2021 do dne 21. dubna 2022 (tj. den podání žádosti) ke změně na třech pozicích.
S pozdravem
Mgr. Ivana Beránková v. r.
vedoucí Oddělení právního