Aktuálně

12. 11. 200913:23

Kampaň získala ocenění

Bezpečnostní kampaň MD ČR Nemyslíš, zaplatíš! Získala prestižní ocenění

Ministr dopravy Gustáv Slanečka včera osobně převzal cenu za bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy Nemyslíš, zaplatíš!, která získala první místo v soutěži reklamních kampaní EFFIE 2009 v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing.Kampaň zrealizovala agentura Euro RSCG. Podle poroty měla tato kampaň vliv na snižování počtu mrtvých na silnicích v roce 2008, kdy při dopravních nehodách zemřelo v Česku celkem 992 osob. Jedná se o druhý nejnižší počet od roku 1990.

Bezpečnostní kampaň nemyslíš, zaplatíš! Získala již v minulosti řadu ocenění od odborníků na reklamu a komunikaci. V letošním ročníku udílení cen EFFIE se dělí o první místo společně s kampaní Skutečná pomoc organizace Člověk v tísni.

Ministr Slanečka k tomu uvedl: „Jsem rád, že kampaň nejen dostává tuto krásnou cenu, ale kromě toho i funguje - mluví se o ní, lidé nám na ministerstvo píší, že už nikdy nezapomenou připoutat dítě do sedačky nebo zapnout pás sobě. A hlavně klesá počet smrtelných zranění při dopravních nehodách. Neumíme říci, že je to jen díky kampani, ale není pochyby o tom, že na tom má obrovský podíl."

Českou EFFIE pořádá na základě americké licence AKA, která sdružuje 71 největších komunikačních agentur, jež realizují zhruba 85 procent z 28 miliard korun obratu na tuzemském trhu.